Gå vidare till innehåll

FRI FRAKT PÅ ALLA ORDRAR

Passa på! - Upp till 50% rabatt

    Returpolicy

    Ångerrätt

    Ångerrätt gäller endast om förpackningen är obruten och i originalskick.

    Om förpackningen har brutits eller produkten har använts, kan vi tyvärr inte acceptera returer.

    Vid utnyttjande av ångerrätten, vänligen kontakta vår kundtjänst inom 14 dagar från mottagandet av produkten för att påbörja returprocessen. Om du ångrat ditt köp står du själv för returkostnaden.

    Återbetalning eller utbyte av skadad vara

    Om din vara mot förmodan skulle vara felaktig, kan du skicka den tillbaka till oss för återbetalning eller för byte mot ny inom 30 dagar efter mottagandet. 

    För att vara berättigad till retur måste din vara vara oanvänd och i samma skick som du fick den. Den måste också finnas i originalförpackningen. Vi står för returkostnaden i detta fall.

    Vi ersätter endast föremål om de är defekta eller skadade vid mottagandet. Om du behöver byta den mot ny, skicka ett e-postmeddelande i vårt kontaktformulär. Vänta på återkoppling innan du returnerar varan!

    Garantivillkor

    Garantin gäller endast vid fabrikationsfel och täcker inte skador som uppstår på grund av att kunden själv tappar eller missköter den. Det är kundens ansvar att hantera varan varsamt.

     

    Returer 

    När din retur har mottagits och inspekterats skickar vi dig ett e-postmeddelande för att meddela dig att vi har fått din returnerade artikel. Vi kommer också att meddela dig om godkännandet eller avslaget på din återbetalning. Om du är godkänd, kommer din återbetalning att behandlas, och en kredit kommer automatiskt att tillämpas på ditt kreditkort eller den ursprungliga betalningsmetoden inom ett visst antal dagar.

    Vid ev försenade eller saknade återbetalningar

    Om du inte har fått någon återbetalning, kontrollera först ditt bankkonto ytterligare en gång. 

    Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag, det kan i bland ta lite tid innan din återbetalning syns på ditt konto. Kontakta sedan din bank om återbetalningen fortfarande saknas. 

    Om du har gjort allt detta och du fortfarande inte har fått din återbetalning, vänligen kontakta oss genom att använda vårt kontaktformulär.

    Returfrakt

    Vi kommer att instruera dig via e-post var du ska skicka ditt objekt för retur.

    Du ansvarar för att betala för dina egna fraktkostnader för att returnera din vara. Fraktkostnader återbetalas inte. Om du får återbetalning dras kostnaden för returfrakt från din återbetalning.

    Om du returnerar varor över 750 kr bör du överväga att använda en spårbar frakttjänst eller köpa fraktförsäkring. 

     

    ALLTID FRI FRAKT

    7-12 arbetsdagar. Fri frakt inom hela Sverige!

    GARANTERAD KUNDNÖJDHET

    Älskad av kunder över hela Sverige!

    14 DAGAR ÅNGERRÄTT

    Är du inte nöjd med ditt köp? Returnera den och få en full återbetalning!

    DYGNET-RUNT SUPPORT

    Frågor? Tveka inte att kontakta oss så hjälper vi dig så fort som möjligt!